اطفاء حریق (Fire Extinguishing)


محافظت از آنچه که اهمیت دارد.
سیستم اطفاء حریق برای محافظت از مردم و اماکن در برابر حریق.

  • امروزه همگی برای دسترسی به اطلاعات، متصل بودن به یکدیگر و داشتن قدرت مستمر، به داده های خود تکیه می کنند. اینها اصول اصلی زندگی مدرن هستند. و این دقیقاً همان چیزی است که سیستم اطفاء حریق ما، از آن محافظت می کند. علاوه بر این آنها از دارایی های غیر قابل تعویض مانند کتاب های باستانی ، آثار هنری یا اسناد مهم نیز محافظت می کنند. پیشنهاد اطفاء حریق بخشی از پیشنهاد ایمنی آتش سوزی ما است. این سیستم حفاظت خودکار ، هوشمند و یکپارچه برای افراد ، فرایندها ، دارایی ها و محیط ها را برای شما فراهم می کند.
  • در صورت آتش سوزی ،حتی صدم ثانیه هم شمارش می شود. تشخیص و اطفاء حریق باید سریع و قابل اطمینان باشد. واکنش سریع و مؤثر ضروری است و این کار برای به حداقل رساندن صدمه به تجهیزات گران قیمت و حساس در کوتاه ترین زمان میباشد.
  •  چه مکان در نظر گرفته شده کوچک باشد یا بزرگ ، حفظ امنیت افراد ، مناطق حساس، فرایندهای تجاری و همچنین دارایی های با ارزش و غیرقابل جایگزین بسیار مهم است. زیرا وقتی احساس امنیت می کنید ، می توانید بدون کوچکترین دغدغه از زیبایی های زندگی لذت ببرید. با به کار گیری از دانش ما ، سیستم اطفاء حریق خود را به راحتی مجهز می کنید – به طور کامل حفاظت کامل خود و اطرافیانتان را در مقابل آتش تضمین میکنید. مهارت های شرکت سیماوران بر اساس چندین دهه دانش و تجربه به دست آمده است و طراحی سیستم اطفاء حریق متناسب با فضا، کاربردها و خطرات خاص مخصوص به هر پروژه طراحی میشود.

نمایی از دیاگرام های سیستم اطفاء حریق

ارتباط با ما

تهران