مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)


مرکز هنر تکنولوژی در ساختمان شما

  • در دنیایی که تکنولوژی دیجیتالی سخن اول را میگوید ، ساختمان ها باید با فناوری ها و انتظارات به سرعت در حال تغییر، سازگار شوند. عملکرد یک سیستم مدیریت هوشمند ساختمان می تواند تأثیر عمیقی بر ساکنان آن، محیط ما و مشاغل وابسته به آنها داشته باشد. ایجاد ساختمان‌های با کارایی بالا به روشی عالی نیاز به یک سیستم جامع دارد که بتواند دائماً تکامل یابد و ابزارهای مناسب برای بهره‌گیری از هر ساختمانی را فراهم کند. این نوع سیستم از دستگاه های میدانی گرفته تا راه حل های ابری،ساختمان شما را به یک مرکز هنر تکنولوژی تبدیل میکند. 
  • اندازه ساختمان، هدف یا کاربرد آن هر چه باشد: سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ما، به ما این امکان را می دهد که به طور کامل یک راه حل اتوماسیون و کنترل را برای نیازهای فردی هر پروژه تنظیم کنیم.با استفاده از این سیستم شما قابلیت کنترل هر چیزی که در ساختمان شما است را فقط با استفاده از یک صفحه لمسی دارید که این سیستم با استفاده از پروتکل‌های ارتباطی باز، ادغام آسان آن‌ها را با سایر سیستم‌ها و گزینه مدرن‌سازی امکان‌پذیر می‌سازند. ترکیب سیستم‌های الکتریکی و تهویه مطبوع در یک رویکرد جامع و چند رشته‌ای و طراحی برای قابلیت اطمینان – اینگونه است که مکان‌های عالی به واقعیت تبدیل می‌شوند.
  • از دستگاه‌های میدانی گرفته تا راه‌حل‌های ابری، از سخت‌افزار تا نرم‌افزار: مجموعه جامع سیستم مدیریت ساختمان شامل همه چیزهایی است که برای تبدیل ساختمان‌های خود به ساختمان‌هایی با کارایی بالا نیاز دارید.
  • این سیستم تضمین می کند که تمام اجزای موجود در ساختمان  به طور یکپارچه به هم متصل شده اند و به روشی کارآمد و سازنده با هم کار می کنند که این روش ساختمان های شما را به سطح بعدی می برد.
bms سیماوران
bms سیماوران
bms سیماوران

نمایی از دیاگرام های سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)

bms simavaran
bms simavaran
bms simavaran
bms simavaran
bms simavaran

ارتباط با ما

تهران