اطفاء حریق (Fire Extinguishing)


محافظت از آنچه که اهمیت دارد.
سیستم اطفاء حریق برای محافظت از مردم و اماکن در برابر حریق.

  • امروزه همگی برای دسترسی به اطلاعات، متصل بودن به یکدیگر و داشتن قدرت مستمر، به داده های خود تکیه می کنند. اینها اصول اصلی زندگی مدرن هستند. و این دقیقاً همان چیزی است که سیستم اطفاء حریق ما، از آن محافظت می کند. علاوه بر این آنها از دارایی های غیر قابل تعویض مانند کتاب های باستانی ، آثار هنری یا اسناد مهم نیز محافظت می کنند. پیشنهاد اطفاء حریق بخشی از پیشنهاد ایمنی آتش سوزی ما است. این سیستم حفاظت خودکار ، هوشمند و یکپارچه برای افراد ، فرایندها ، دارایی ها و محیط ها را برای شما فراهم می کند.
  • در صورت آتش سوزی ،حتی صدم ثانیه هم شمارش می شود. تشخیص و اطفاء حریق باید سریع و قابل اطمینان باشد. واکنش سریع و مؤثر ضروری است و این کار برای به حداقل رساندن صدمه به تجهیزات گران قیمت و حساس در کوتاه ترین زمان میباشد.
  •  چه مکان در نظر گرفته شده کوچک باشد یا بزرگ ، حفظ امنیت افراد ، مناطق حساس، فرایندهای تجاری و همچنین دارایی های با ارزش و غیرقابل جایگزین بسیار مهم است. زیرا وقتی احساس امنیت می کنید ، می توانید بدون کوچکترین دغدغه از زیبایی های زندگی لذت ببرید. با به کار گیری از دانش ما ، سیستم اطفاء حریق خود را به راحتی مجهز می کنید – به طور کامل حفاظت کامل خود و اطرافیانتان را در مقابل آتش تضمین میکنید. مهارت های شرکت سیماوران بر اساس چندین دهه دانش و تجربه به دست آمده است و طراحی سیستم اطفاء حریق متناسب با فضا، کاربردها و خطرات خاص مخصوص به هر پروژه طراحی میشود.
شرکت سیماوران
اطفا حریق

نمایی از دیاگرام های سیستم اطفاء حریق

سیستم اطفاء حریق سیماوران
سیستم اطفاء حریق سیماوران
سیستم اطفاء حریق سیماوران
سیستم اطفاء حریق سیماوران
سیستم اطفاء حریق سیماوران

ارتباط با ما

تهران