سیستم آنتن مرکزی (CATV,MATV,IPTV)


  • برای جلوگیری از شلوغ شدن پشت بام ها و بالا رفتن تعداد آنتن ها تمامی پروژه ها نیاز به سیستم آنتن مرکزی دارند،چه ساختمان شما 5 واحدی باشد چه 1000 واحدی، شرکت سیماوران با بیش از 35 تجربه با کمک شرکت کاتراین (kathrein) آلمان و تلویز(televes) اسپانیا میتواند بر اساس نیاز های پروژه به تمامی واحد ها، تصویری شفاف بدون نویز و اختلال را ارائه دهد.در ادامه توضیح مختصری درباره این نوع سیستم ها خواهیم داشت:
  •  Master Antenna Television یا MATV ، یک شبکه کابل کشی آنالوگ را توصیف می کند که برای توزیع سیگنال های تلویزیونی مختلف در سراسر یک مرکز استفاده می شود. با نصب دیش های ماهوارهای مناسب، برای اشتراک و توزیع مرکزی هر کانال ، از هر نقطه از جهان (خدمات تلویزیون رایگان و غیر رایگان) ، می توانید به صورت محلی با استفاده از فناوری معروف SMATV یا Satellite Master ارائه شود.
  • CATV :(cable Tv) CATV چیزی جز انتقال تلویزیون کابلی خانه به خانه با استفاده از اتصال کابل کواکسیال سنتی به هر یک از محل های مسکونی برای توزیع تلویزیون از نقطه مرکزی یا انتهای سر نیست. خدمات CATV برای املاک بزرگ هتلداری کم و بیش بی اهمیت است ، زیرا اکثر مشتریان آنها ممکن است به کانالهای محلی احتیاج نداشته باشند.
  • IPTV :(internet protocol tv) IPTV زمانی است که محتوای رسانه برای پخش بر روی اترنت باشد. با استفاده از پهنای باند اینترنت زیاد ، محتویات مختلف پخش مانند تلویزیون ، تلفن ، علامت ، ویدئو درخواستی ، اینترنت پرسرعت و غیره را می توان با استفاده از یک کابل UTP به کاربر تحویل داد. همچنین ، IPTV یک ارتباط دو طرفه است. این بدان معناست که مهمان هتل می تواند با سرور اصلی هتل ارتباط برقرار کند تا اطلاعاتی مانند قبض در محل ، سفارش خدمات اتاق ، شستشو ، رزرو کرایه اتومبیل و پیام های خود را دریافت کند. امکانات IPTV تقریباً بی پایان است. به عنوان مثال: منو رستوران را می توان به زبان های مختلف بین المللی ترجمه کرد تا به مهمانان در مورد هر غذایی که می خواهند سفارش دهند اطلاع دهید. این می تواند از نظر گرم بودن ، احساس و ظاهر یک ظرف ، زمان آماده سازی و روش آن باشد. علاوه بر این ، امکان کنترل از راه دور متمرکز روی جعبه تنظیم تلویزیون هر اتاق وجود دارد. هر جعبه تنظیم شده به صورت جداگانه برای هر پیام یا عملکرد مهمان قابل آدرس دهی است.
آنتن مرکزی
شرکت سیماوران آنتن مرکزی

نمایی از دیاگرام های سیستم آنتن و ماهواره مرکزی

شرکت سیماوران آنتن مرکزی
شرکت سیماوران آنتن مرکزی
شرکت سیماوران آنتن مرکزی
شرکت سیماوران آنتن مرکزی

ارتباط با ما

تهران