دوربین مداربسته (CCTV)


همه جا را با چشمان خود ببینید و در لحظه آن جا باشید.

  •  دوربین های مدار بسته می تواند مجرمان احتمالی از ارتکاب به جرم را باز دارد. در صورت وقوع جرم ، ضبط ویدئو می تواند به پلیس در تحقیقات کمک کند و بعداً شواهدی را برای محاکمه ارائه دهد.
  • دوربین های مدار بسته نه تنها در جلوگیری از وقوع و حل جرم مؤثر هستند بلکه با استفاده از دوربین های مدار بسته ، خدمات اورژانس و نیروهای امدادی قادر به ارزیابی و نظارت بر وقایع به صورت لحظه ای هستند تا “وضعیت” را از طریق ویدئو به تیم های مدیریت بلایا منتقل کنند ، به عنوان مثال از داخل ساختمان در حال سوختن ، از غار یا از هلیکوپتر که بر فراز صحنه حادثه پرواز می کند.
  • دوربین های مداربسته نیز حتی در سیستم پزشکی هم کاربرد دارند این سیستم می توانند بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند را کنترل کند و به پزشکان برای شناسایی بحران های بالقوه پزشکی مانند سکته مغزی یا حمله صرعی یا آسم  کمکی شایان رساند.
  • همچنین این سیستم در کارهای تجاری نیز کاربرد حیاتی دارد، دوربین های مداربسته میتوانند برای تجزیه و تحلیل روند خرید و ایجاد استراتژی های پیشرفته استفاده شود ، به عنوان مثال. مردم چگونه خرید می کنند ، بیشتر از کدام راهروها عبور می کنند و از کدام یک از اقلام موجود بیشتر خرید میکنند. نقشه های حرارتی می توانند بالاترین و پایین ترین میزان تردد خریداران را در مکان های خاص یک فروشگاه نشان دهند و به فروشگاه ها در تشخیص زمان اوج خرید ، انواع تبلیغات ترجیحی و نیازمندی های پرسنلی برای زمان اوج خرید کمک کند.
شرکت سیماوران
دوربین مداربسته شرکت سیماوران

نمایی از دیاگرام های سیستم دوربین مداربسته

سیستم دوربین مداربسته سیماوران
سیستم دوربین مداربسته سیماوران
سیستم دوربین مداربسته سیماوران
سیستم دوربین مداربسته سیماوران
سیستم دوربین مداربسته سیماوران

ارتباط با ما

تهران