دوربین مداربسته (CCTV)


همه جا را با چشمان خود ببینید و در لحظه آن جا باشید.

  •  دوربین های مدار بسته می تواند مجرمان احتمالی از ارتکاب به جرم را باز دارد. در صورت وقوع جرم ، ضبط ویدئو می تواند به پلیس در تحقیقات کمک کند و بعداً شواهدی را برای محاکمه ارائه دهد.
  • دوربین های مدار بسته نه تنها در جلوگیری از وقوع و حل جرم مؤثر هستند بلکه با استفاده از دوربین های مدار بسته ، خدمات اورژانس و نیروهای امدادی قادر به ارزیابی و نظارت بر وقایع به صورت لحظه ای هستند تا “وضعیت” را از طریق ویدئو به تیم های مدیریت بلایا منتقل کنند ، به عنوان مثال از داخل ساختمان در حال سوختن ، از غار یا از هلیکوپتر که بر فراز صحنه حادثه پرواز می کند.
  • دوربین های مداربسته نیز حتی در سیستم پزشکی هم کاربرد دارند این سیستم می توانند بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند را کنترل کند و به پزشکان برای شناسایی بحران های بالقوه پزشکی مانند سکته مغزی یا حمله صرعی یا آسم  کمکی شایان رساند.
  • همچنین این سیستم در کارهای تجاری نیز کاربرد حیاتی دارد، دوربین های مداربسته میتوانند برای تجزیه و تحلیل روند خرید و ایجاد استراتژی های پیشرفته استفاده شود ، به عنوان مثال. مردم چگونه خرید می کنند ، بیشتر از کدام راهروها عبور می کنند و از کدام یک از اقلام موجود بیشتر خرید میکنند. نقشه های حرارتی می توانند بالاترین و پایین ترین میزان تردد خریداران را در مکان های خاص یک فروشگاه نشان دهند و به فروشگاه ها در تشخیص زمان اوج خرید ، انواع تبلیغات ترجیحی و نیازمندی های پرسنلی برای زمان اوج خرید کمک کند.

نمایی از دیاگرام های سیستم دوربین مداربسته

ارتباط با ما

تهران